12:00 | 12 مايو 2017
رئيس مجلس الإدارة
الإشراف العام
محمد عشماوي
رئيس التحرير
منى الطراوي

عبير صبري عن ارتدائها للحجاب.

2021/01/06 06:04 PM | المشاهدات: 745


عبير صبري عن ارتدائها للحجاب.
شيماء محمد

أوضحت الفنانة "عبير صبري" وجهة نظرها عن ارتدائها للحجاب حيث نشرت بوست عبر حسابها بإنستجرام وعلقت قائلة "ارجو من رواد السوشيال ميديا أنهم ميصدقوش المواقع اللي تاخد الكلام في برنامج متصور صوت وصورة ويلحقوا قبل إذاعة الحلقة ياخدوا نصف التصريح عشان يغيروا معناه لزيادة مشاهدتهم وميهمهمش سمعة وكرامة الفنان اللي هيتعرض ليه الفنان طالما هيعملوا ترند محروق الترند الرخيص على اللي بيسعي ليه".

 

إقرأ أيضاً/أحمد زاهر يشوق جمهوره

 

وتابعت عبير قائلة "رأي كان ومازال الحجاب فرض اؤمن بيه تماما واجابتي على السؤال كانت في حلقتي اللي هتعرض يوم الجمعة والسبت في برنامج واحد من الناس مع دكتور عمرو الليثي (هل ندمتي علي الحجاب؟) قولت حرفيا ندمت إني لبسته قبل ما اكون مستعدة مضبوط للخطوة دي وندمت إني قلعته واتمني ارجعلو وقت تاني..... فلو سمحتم متحطونيش في خانة مش بتاعتي ولا انتمي ليها أنا أومن بالحجاب واحترمه وامي واختي محجبات وانا بعرف أنا بقول ايه كويس أما شتايم الناس فهي في رقبة كذب الباحثين عن ترندات قلة القيمة".

 

إقرأ أيضاً/سلطان يفضل الزواج من خارج الوسط

 

من جانب آخر تشارك عبير في بطولة مسلسل "موسي" الذي يتم تصويره حالياً ليتم عرضه موسم رمضان المقبل 2021 ويشارك في البطولة "إيمان العاصي، شيرين رضا،محمد رمضان، فريدة سيف النصر، سمية الخشاب، صبري فواز، عارفة عبد الرسول، سيد رجب، ضياء عبد الخالق"، تأليف "ناصر عبد الرحمن" إخراج "محمد سلامة".

 

إقرأ أيضاً/محمد رمضان يفجر مفاجأة