12:00 | 12 مايو 2017
رئيس مجلس الإدارة
الإشراف العام
محمد عشماوي
رئيس التحرير
منى الطراوي

شذى تحتفل بعقد قرانها على شاب من خارج الوسط الفني

2022/12/24 12:22 AM | المشاهدات: 249


شذى تحتفل بعقد قرانها على شاب من خارج الوسط الفني
نانسي طاهر

 

احتفلت المطربة شذى بعقد قرانها على شاب يدعى «وليد» من خارج الوسط الفني في حفل حضره الأهل والأصدقاء المقربون وشهد الفنان هيثم شاكر على عقد الزواج وفي سياق آخر حلت الفنانة شذى الأربعاء ضيفة ببرنامج «أنا سعيد» على قناة القاهرة والناس وكشفت عن الكثير من التصريحات الفنية وعن سبب خلافها مع الفنان تامر حسني مشيرة إلى أن سيرته تقلب مزاجها بحسب وصفها.

 

 

 

اقرأ أيضًا/سهر الصايغ تتصدر التريند بعد إعلان خطوبتها

 

وتحدثت شذى عن الصعوبات والضغوطات التي مرت بها خلال الفترة الماضية مشيرة إلى أن الفنان تامر حسني لم يسأل عنها بعد وفاة والديها وذلك السبب يحزنها من تامر وقالت شذى : «سيرة تامر حسني بتقلبلي مزاجي وده مش عشان أنا مبحبوش لأ أنا بحبه جدًا وأنا وتامر عشرة سنين ولكن تامر من وقت وفاة والدي ووالدتي مظهرش ولو ظهر بيظهر كضيف شرف بس ومش بتكلم على الشغل أنا بتكلم على الإنسانية أنا مليش حد هنا ومعنديش إخوات وكل عيلتي برا مصر وأنا لوحدي وأضافت أيضًا :«على المستوى الشخصي والمهني تامر حسني ضيف شرف في حياتي خاصة إني بتعرض لأزمات وضغوطات كتير في السوق ولكن تامر في إيده إنه يصلحلي حاجات كتير أنا محتجاها وأنا أستاهل ده لأن الصحاب لازم يكونوا ضهر لبعض دايما خصوصًا لو إنت كنت كويس معاه قبل كده عشان كده بزعل جدًا لما بتيجي سيرة تامر لأني مكنتش مستنية منه حاجة كنت مستنية يسأل عليا بس».

 

 

 

اقرأ أيضًا/شمس مصر | ‎حسين الجسمي يحقق مليون مشاهدة بأغنية "يا رب تكون بخير

 

 

وأيضًا شهد المطرب هيثم شاكر على عقد قران الفنانة شذى ونشرت شذى من خلال خاصية الاستوري عبر حسابها الرسمي على “إنستجرام” صورة و"هيثم شاكر" يمضي على عقد قرانها وعلقت: إني أطلب إنك تكون شاهد على عقد جوازي ده أكبر دليل على قيمتك عندي وشكرا ليك على كل السنين اللي عدت واللي جاية ربنا يخلينا لبعض يا أخويا وضهري وأطيب وأجدع هيثم في العالم" كما نشرت مي صورًا من عقد القران عبر حسابها على "إنستجرام" وعلقت: "النهاردة كان يوم من أسعد أيام حياتي.. كتب كتابي أختي وروح قلبي وصديقة عمري شذيتي ربنا يفرح قلبها هي ووليد .. جوازة العمر يا عمري وأشيل ولادك بإذن الله.. بحبك يا أزوزة قوي.. بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير زغرطوا يا بنات"وردت شذى على رسالتها قائلة: "ربنا ما يحرمني منك يا أمي وأختي وصاحبتي وروح قلبي.. بحبك وربنا يخلينا لبعض وفي ضهر بعض دائما يا عمري انتي مي كساب".