12:00 | 12 مايو 2017
رئيس مجلس الإدارة
الإشراف العام
محمد عشماوي
رئيس التحرير
منى الطراوي

ظهور تامر مع مصطفي حسني.... السبب؟!

2021/04/10 10:32 PM | المشاهدات: 1007


ظهور تامر مع مصطفي حسني.... السبب؟!
شيماء محمد

 

نشر الداعية الإسلامي "مصطفي حسني" صورة تجمعه مع الفنان "تامر حسني" عبر حسابه على إنستجرام، وكشف عن تعاونه معه في برنامجه الجديد "الثمن" وغنائه لتتر البرنامج

 

اقرأ أيضاً/مهند حسني يكشف تفاصيل شخصيته في مسلسله الجديد

 

وعلق مصطفي قائلاً "قال رسول الله صلى الله عليه وسلم (من لم يشكر الناس لم يشكر الله) وأنا حابب أشكرك يا تامر يا صاحبي على أغنية تتر برنامج "الثمن".... صوتك العذب وأدائك الصادق... نعمة كبيرة عليك من ربنا واللى أثر فيا يا صاحبي الغالى تواضعك واهتمامك وإقبالك على التعاون علشان نقدم محتوى فيه قيمة مضافة للعقول والقلوب والأرواح... تسلم وتعيش يا صديقي"

 

اقرأ أيضاً/تامر حسني يغني تتر مسلسل في رمضان.... ما هو؟!

 

وجاء رد تامر كالتالي "يا مصطفى يا حبيبي أنا أخدمك بعينيا وانا وصوتي تحت أمرك في أي وقت.... أنا اللى بشكرك من كل قلبي علشان سمحتلي أكون جزء بسيط من الخير والعلم اللى بتعلمه للناس ولكل أولادنا، ربنا يقدرك ويستخدمك دايما في توحيد الناس بمختلف أفكارهم وكل سنة وكل سنة وكل يوم تكون سبب في هداية ناس أكتر، سلام كبير جدا لمتابعين الكرام"

 

اقرأ أيضاً/تامر حسني يكشف عن مهاراته

 

وأنهي حسني قائلاً "وأتمنى من كل متابعينى الكرام متابعة مصطفي في جميع الأحوال بيا أو منغيري لإننا كلنا فعلا محتاجين نفهم حاجات كتير بيقدمها مصطفي بأجمل وأرقى شكل وطريقة مصطفي خير من يتكلم في الإيجابيات اللى يفهمها ويحسها أي شخص وفعلا بيصحح مفاهيم أغلبنا ممكن يكون فاهمها غلط، وأنا شخصياً من أشد محبين مصطفي ومن أشد متابعينه، في كل برامجه، ربنا يقدرك يا أملنا الجميل ويعينك ويقويك بقدر مكانتك العظيمة في قلوبنا، كل سنة وانتو طيبين ورمضان كريم على الجميع"